بررسی محصول

پیانو دیجیتال سوزوکی

پیانو دیجیتال سوزوکی ss-100D منبع انرژی برای خانه، استدیو و صنحه ی اجرای شماست!

وقتی که در مورد سوزوکی ss-100D حرف میزنیم فرقی نمیکند که شما علاقه مندی تازه وارد یا هرجوی پیشرفته ای هستید ؛ این برند مجموعه ای از قابلیت هایی را به شما ارائه میدهد که انتظارات هر موسیقی دوستی در هر سطحی را از یک ساز برطرف می کند.

این ساز 7/5 اکتاو با 88 کلاویه New Natural Balanced Advanced Hammer Action است که حرکت های ملودیک را برای شما نرم تر و پرش های هارمونیک را بسیار جذاب تر و خوش صدا تر میکند که همراه با دو پدال ساستین و صدا ارائه میشود.

از قابلیت های مهم این ساز تغییر تون تا 50سنت است که کار آهنگسازان را نیز ساده تر میکند.

128 صدای سمپل روی این ساز قرار دارد که قابلیت پخش به صورت استریو و 3بعدی را دارد و شامل ساز های ارکستر سمفونیک با کیفیت بی نظیر میشود .

در کنار آن، حدود 100 تنظیم ریتمیک متفاوت برای اکومپانی به همراه قابلیت تنظیم صدا آن را داراست و علاوه بر این تمام استایل های موسیقیایی شامل intro , ending , fill in و واریاسیون هایی که موسیقی را بی پایان میکنند این ساز را به محل تفریح شما تبدیل میکند.

در پیانو های دیجیتال امروزی توانایی ترنسپوز کردن برای بسیاری از مشتریان از نکات قابل توجه به شمار می‌آید که سوزوکی ss-100D به خوبی این توانایی را در کنار داشتن مترونوم و تبدیل شدن به MIDI دارد و همراه با 2 اسپیکر استریو با قابلیت پخش صدای 3بعدی تجربه متفاوتی از نواختن پیانو های دیجیتال را به شما القا میکند.

اگر قصد دارید آهنگ های خودتان را بسازید ss-100D به شما اجازه ضبط تا بیش از 3 ترک را به شما میدهد و علاوه بر آن دو چرخاننده برای مودلاسیون و کم یا زیاد کردن گام در کنار ساز تعبیه شده و با قابلیت اضافه کردن افکت های دیجیتال به پریست صدا های واقع گرایانه ی روی ساز کار شما را ساده ، لذت بخش و منحصر به فرد می کند.

سوزوکی ss-100D تمام چیزیست که شما در خانه ، استدیو و صنحه ی اجرا با یک قیمت مقرون به صرفه نیاز دارید که در رنگ های “گردویی نقره‌ای” و “مشکی براق” از طرف کمپانی سوزوکی ارائه شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *