آموزش پیانو

پیانو تاشو مدل BX-20

image 9

پیانو تاشو محصولی بسیار جذاب و کاربردی برای تمامی سطوح موسیقی به شمار می‌رود.

این پیانو وسیله‌ای برای سرگرمی روزمره و استفاده افراد مبتدی و حرفه‌ای به کار می‌رود. این پیانو سازی قابل حمل و بسیار سبک است و تمام خواسته‌هایی که شما از یک پیانو دارید را نیز برآورده خواهد کرد.

نوازندگانی که از ساز پیانو استفاده می‌کنند همیشه دوست دارند در کنار سازهایشان سازی قابل حمل نیز داشته باشند که پیانوی تاشو این امکان را برای آن‌ها به وجود آورده تا به راحتی سازشان را با خود به هر کجا که دوست دارند ببرند و با نواختن آن آرامش را به خود و اطرافیانشان هدیه کنند.

پیانو تاشو مدل BX-20 به‌سادگی به سیستم‌های ضبط شما متصل شده و سازی مناسب برای آهنگ‌سازی است.

image 10

باتری لیتیومی قدرتمندی روی این ساز قرار دارد که قابلیت اجرای بدون وقفه را در مکان‌های دلخواهتان حتی بدون وجود برق نیز فراهم می‌کند.

همچنین به این نکته توجه داشته باشید که اسپیکرهایی با دقت بالا بر روی این ساز قرار دارند که موسیقی با کیفیت بسیار بالایی را برای به شما تقدیم خواهد کرد

صدای این ساز به صدای پیانو اکوستیک شبیه است که با شنیدن آن از موسیقی پیانو لذت خواهید برد. علاوه بر این همه امکانات خروجی هدفون و قابلیت اتصال به اسپیکر لذت استفاده از این ساز را ده برابر می‌کند. 15 صدا و 128 ریتم پیش فرض، باعث شده تا شما بتوانید قطعات بسیار جذابی را اجرا کنید.

در این پیانوی جذاب 30 قطعه دمو نیز قرار گرفته تا به یادگیری هرچه بیشتر شما کمک کند. یکی دیگر از ویژگی‌های حائز اهمیت این ساز وجود مترونوم و پشتیبانی از پدال ساستین است همین مورد باعث فروش زیاد آن شده است.

وجود کنترل جداگانه صداها مانند ریتم و انواع سنوریته اجرا شده بر روی این ساز مرزهای نوازندگی را برای شما از بین خواهد برد.

image 11

پیانو تاشو

image 12

پیانوی تاشو مدل BX-20 این امکان را برای شما به وجود آورده که بتوانید در هر کجا به‌راحتی ساز خود را حمل کنید و از نواختن آن لذت ببرید.

این پیانو که به‌راحتی به سیستم‌های ضبط متصل می‌شود ساز بسیار مناسبی برای آهنگسازی به شمار می‌رود. باتری لیتیومی بسیار قدرتمندی که بر روی این ساز تعبیه شده قابلیت اجرای بدون توقف را در مکان‌های دلخواهتان بدون نیاز به برق فراهم آورده است. پیانو تاشو BX-20 یا پیانوی مسافرتی با طراحی خلاقانه‌اش از محبوبیت بالایی بین مردم برخوردار است.

این پیانو را می‌توان از وسط تا کرد و با وزن سبکش و مجهز بودن به کیف قابل حمل باعث شده تا بتوانید، چه در منزل، سفر و چه در فضای باز از آن استفاده کنید. اگر می‌خواهید به دوستان و آشنایانتان هدیه‌ای با ارزش دهید قطعا این پیانو می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برایتان باشد.

رابط‌های قابل اتصال به دستگاه

image 13

رابط MIDI/USB به شما این امکان را می‌دهد که کامپیوتر و سایر ابزارهای هوشمند را به پیانو متصل کنید. در این مدل از پیانو بلندگوهایی به صورت HIFI تعبیه‌شده که شما با می‌توانید صدای واقعی پیانو را بشنوید، این صدا سه‌بعدی است و می‌تواند با عملکردش همه را مات و مبهوت خود کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *